FAQ - najczęściej zadawane pytania

Konto klienta

1. Dlaczego warto założyć konto w sklepie i zapisać się do Newslettera?

Założenie konta daje wiele dodatkowych możliwości:       

2. Jak zapisać się do Newsletter'a?

Aby dołączyć do grona naszych subskrybentów wypełnij formularz dostępny w stopce na dole strony lub na karcie produktu pod zdjęciami i postępuj zgodnie z wyświetlanymi informacjami.  

INSTRUKCJA

 

 

3. Dlaczego nie otrzymałam/em maila z kodem rabatowym za zapis do Newsletter'a?

Prosimy wpisać „DAX Cosmetics” w wyszukiwarce mailowej oraz sprawdzić wszystkie foldery swojej skrzynki pocztowej – zdarza się, że wiadomość trafia do folderu SPAM. Gdyby mail wciąż nie dotarł – prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

4. Czy muszę założyć konto aby móc dokonać zakupów?

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie nie musisz zakładać konta. Wystarczy, że podasz swoje dane i adres do wysyłki.

5. Mam już konto, ale nie mogę się zalogować lub zapomniałem hasła. Co mam zrobić?

W przypadku problemów z zalogowaniem prosimy o zresetowanie hasła. Jeśli nadal będą występowały problemy z zalogowaniem, prosimy o kontakt na adres bok@edax.pl.

Zamówienie

6. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Niestety złożenie zamówienia przez telefon jest niemożliwe. Wszystkie zamówienia należy składać za pośrednictwem naszej strony internetowej.

7. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Wybierz interesujący Cię produkt. Dodaj go do koszyka. Zobaczysz okno, które przeniesie Cię do koszyka, możesz również wybrać opcję kontynuowania zakupów. Następnie wprowadź dane do wysyłki, wybierz metodę dostawy i płatności i potwierdź zamówienie.

8. Nie mogę dodać do koszyka swojego ulubionego produktu. Kiedy znowu będzie dostępny?

W przypadku produktów niedostępnych, możesz skorzystać z opcji "Powiadom o dostępności". Wyślemy Ci wiadomość mailową, gdy tylko produkt pojawi się w ponownej sprzedaży.

9. Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie?

Potwierdzenie realizacji zamówienia wysyłane jest na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Jeśli mail nie dotarł i nie ma go w spamie, sprawdź adres e-mail podany do zamówienia lub skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

10. W jaki sposób mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Status można sprawdzić na indywidualnym koncie po zalogowaniu oraz poprzez wiadomości mailowe, które będą otrzymywali zarówno klienci zarejestrowani, jak i niezarejestrowani.

Dostawa i płatności

11. Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

W momencie przekazania przesyłki do firmy kurierskiej, otrzymasz wiadomość e-mail z aktualnym statusem wysyłki oraz link śledzenia paczki od wybranego przez Ciebie przewoźnika.

12. Jak mogę opłacić swoje zamówienie?

Możesz wybrać kilka metod płatności:       

  • szybki przelew internetowy (Przelewy24),
  • płatność z góry przy użyciu karty płatniczej,     
  • płatność gotówką lub kartą za pobraniem (u kuriera przy odbiorze zamówienia).

13. Chcę dokonać tradycyjnego przelewu bankowego. Nie widzę numeru konta bankowego.

  1. Po dodaniu produktów do koszyka i uzupełnieniu danych do wysyłki kliknij „Przejdź dalej”
  2. Wybierz „Przelew online”.
  3. Wybierz z końca listy „Przelewy 24”.
  4. Wybierz opcje dostawy.
  5. Kliknij „Przejdź dalej”
  6. Na stronie Przelewy24 klikamy „Inne”.
  7. Klikamy ikonkę druku przelewu pocztowego.
  8. Na ekranie zostaną wyświetlone dane, którymi należy uzupełnić formularz przelewu w swoim banku.

INSTRUKCJA

14. Jakie są opcje, koszt dostawy oraz czas realizacji zamówienia?

Przewidywany czas dostawy to 1-2 dni robocze. Dokładny czas i koszt wysyłki podany jest na karcie produktu nad ceną i przyciskiem „dodaj do koszyka”.

15. Jak skorzystać z darmowej dostawy?

Dokładna kwota zamówienia uprawniająca do darmowej dostawy znajduje się na stronie koszyka oraz w zakładce "Wysyłka".

Darmowa dostawa nie obowiązuje dla zamówień z wysyłką za pobraniem.

16. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Sklep internetowy nie posiada punktów odbioru osobistego. Nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych produktów.

17. Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką za granicę?

Obecnie zamówienia wysyłamy do Polski, Chorwacji, Czech, Francji, Holandii, Niemiec, Słowacji i Włoch. Cały czas pracujemy nad możliwością wysyłki paczek do innych krajów. Listę aktualnych krajów znajdziesz w prawym  górnym menu.  

 

18. W paczce nie było dowodu zakupu. Dlaczego?

Ze względów ekologicznych, nie dołączamy dowodu zakupu w formie papierowej. Elektroniczna faktura została wysłana na Twój adres e-mail jak tylko paczka opuściła magazyn wysyłkowy. Możesz ją również pobrać z panelu klienta, wchodząc w szczegóły zakupu.

Zwroty i reklamacje

19. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od dnia otrzymania produktu. Zgłoś nam mailowo lub przez formularz na stronie sklepu ("Chcę zwrócić produkt"). Wypełnij formularz w formie papierowej lub elektronicznej na stronie sklepu. Spakuj paczkę wraz z formularzem i wyślij do nas. Pamiętaj, że ze względów higienicznych zwracany produkt musi posiadać oryginalne opakowanie i zabezpieczenia. Nie może nosić śladów użytkowania.

20. Paczka dotarła do mnie uszkodzona, co teraz?

Paczki zabezpieczane są ekologicznym wypełnieniem i papierową taśmą. Posiadają naklejkę "uwaga szkło" lub "nie rzucać". Paczki które budzą nasze wątpliwości powinny być otwierane i sprawdzane jeszcze w obecności kuriera. Jeśli odbierając przesyłkę ze skrytki w paczkomacie, opakowanie jest naruszone (rozdarte, oklejone dodatkowymi taśmami, wgniecione), reklamację rozpoczynamy już wtedy. Odmów przyjęcia paczki lub spisz protokół szkody przy kurierze.

21. Otrzymałam/em uszkodzony lub niewłaściwy  produkt , co teraz?

Wszystkie reklamacje przyjmujemy mailowo na adres: bok@edax.pl lub telefonicznie pod numerem 799 370 050 W wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia, opisu uszkodzenia i wysłanie zdjęcia produktu. Pamiętaj, nie zawsze musisz odsyłać do nas produkt, najpierw skontaktuj się z nami.

22. Jak mogę złożyć reklamację?

Jeżeli zakupiony produkt posiada wady lub nie spełnia Twoich oczekiwań, prosimy o złożenie reklamacji na stronie („Chcę zareklamować produkt”), mailowo lub telefonicznie. Do jej złożenia potrzebny jest numer zamówienia oraz numer telefonu lub adres e-mail.

Produkty i promocje

23. Jak działa promocja 2+1, 2+2 i 1+1?

Promocja 2+1 Przy zakupie minimum 3 produktów objętych promocją, najtańszy otrzymasz za 1 zł. Promocja 2+1 obowiązuje przy dodaniu trzech promocyjnych produktów do koszyka. Wówczas cena najtańszego produktu jest obniżana automatycznie w koszyku zamówienia do 1 zł.

Promocja 2+2 Przy zakupie minimum 4 produktów objętych promocją, dwa najtańsze otrzymasz za 2 zł. Promocja 2+2 obowiązuje przy dodaniu czterech promocyjnych produktów do koszyka. Wówczas cena 2-ch najtańszych produktów jest obniżana automatycznie w koszyku zamówienia do 1 zł.

Promocja 1+1 Przy zakupie minimum 2 produktów objętych promocją, najtańszy otrzymasz za 1 zł. Promocja 1+1 obowiązuje przy dodaniu dwóch promocyjnych produktów do koszyka. Wówczas cena najtańszego produktu jest obniżana automatycznie w koszyku zamówienia do 1 zł.

24. Kod rabatowy nie działa?

Sprawdź czy kod rabatowy został wpisany poprawnie (brak spacji przed i po kodzie, takie same znaki itp.). Pamiętaj, że kod nie łączy się z produktami oznaczonymi Przecena i promocjami specjalnymi (np. Promocja 2+1). W zamówieniu można użyć tylko jednego kodu rabatowego. W razie dalszych problemów skontaktuj się z Nami.

25. Jak skorzystać z kodu rabatowego?

 

26. Jaka jest data ważności tego produktu?

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie mają aktualną datę ważności. Datę ważności konkretnego produktu możesz sprawdzić kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta.

27. Czy produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne?

Tak. Wszystkie sprzedawane w naszym sklepie produkty są oryginalne. Jesteśmy wyłącznym producentem kosmetyków które posiadamy w sklepie.

28. Czy nasze produkty testowane są na zwierzętach?

Nasze produkty posiadają certyfikat fundacji Viva, Międzynarodowego Ruchu na Rzecz Zwierząt – aktywnie działającego na rzecz ochrony zwierząt i poprawy ich losu, znaczek VIVA dla wegan i wegetarian i nie są testowane na zwierzętach.

Ogólne

29. Jak mogę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta?

Jeśli nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie to zachęcamy do skontaktowania się z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem chatu na stronie lub przez wysłanie wiadomości na adres e-mail bok@edax.pl. Nasi konsultanci dostępni są również na infolinii 799 370 050. Dział obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

pixel